01
ноябрь
2024
🔰МЕКТЕПІШІЛІК БІРЫҢҒАЙ АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ
🔰 МЕКТЕПІШІЛІК БІРЫҢҒАЙ АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ
🗓️Ағымдағы жылдың 01 қараша күні “Виртуалды әлемдегі бала болмысы” тақырыбында мектепішілік ата-аналар жиналысы өтті.
🔷КҮН ТӘРТІБІНДЕ
🔹1. І тоқсан бойынша білім алушылардың білім сапасы
🔸Баяндамашы: ДОІЖО А.Л.Абденкулова.
🔹2. PISA ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАЙТЫН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ білім алушылар арасында жүргізілуі, маңызы.
🔸Баяндамашы:ДОІЖО Р.М.Ержаханова.
🔹3.Білім алушылардың әлеуметтік желіні қолдануына және парақшаларына талдау жүргізу, психологиясына диагностика жүргізу туралы ұсыныстар.
🔸Жауапты: мектеп педагог-психологы А.М.Марасилова.
🔹4. Ғаламтор мен әлеуметтік желінің балаларға зияны туралы.
🔸Жауапты: мектеп педагог-психологы Г.М.Ажибаева.
🔹5. Мектеп оқушылары арасында орын алып отырған келеңсіз оқиғалар мен құқық бұзушылық фактілері туралы.
🔸ДҚТІЖО Л.У.Коспанова
🔹Жамбыл АПБ ЮПТ полиция майоры Н.Құлшымбаев кәмелетке толмағандарға қатысты заңнама бойынша түсіндірме жұмысын жүргізді.
✅Ата-аналар тарапынан әртүрлі сұрақтар қойылып, мектеп психологтары тарапынан кеңестер берілді.

🗓️Ағымдағы жылдың 01 қараша күні “Виртуалды әлемдегі бала болмысы” тақырыбында мектепішілік ата-аналар жиналысы өтті.
🔷КҮН ТӘРТІБІНДЕ
🔹1. І тоқсан бойынша білім алушылардың білім сапасы
🔸Баяндамашы: ДОІЖО А.Л.Абденкулова.
🔹2. PISA ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАЙТЫН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ білім алушылар арасында жүргізілуі, маңызы.
🔸Баяндамашы:ДОІЖО Р.М.Ержаханова.
🔹3.Білім алушылардың әлеуметтік желіні қолдануына және парақшаларына талдау жүргізу, психологиясына диагностика жүргізу туралы ұсыныстар.
🔸Жауапты: мектеп педагог-психологы А.М.Марасилова.
🔹4. Ғаламтор мен әлеуметтік желінің балаларға зияны туралы.
🔸Жауапты: мектеп педагог-психологы Г.М.Ажибаева.
🔹5. Мектеп оқушылары арасында орын алып отырған келеңсіз оқиғалар мен құқық бұзушылық фактілері туралы.
🔸ДҚТІЖО Л.У.Коспанова
🔹Жамбыл АПБ ЮПТ полиция майоры Н.Құлшымбаев кәмелетке толмағандарға қатысты заңнама бойынша түсіндірме жұмысын жүргізді.
✅Ата-аналар тарапынан әртүрлі сұрақтар қойылып, мектеп психологтары тарапынан кеңестер берілді.

