Материалы за Май 2025 года » Страница 2 » Сш Амангелды
Жамбыл облысы
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Амангелді атындағы орта мектеп"
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72) 2-55-41
bookkeeping:
+7(72) 2-55-41
Version for
visually impaired
» Материалы за Май 2025 года » Страница 2
"Амангелді атындағы орта мектебі"  оқушылары Әулиеата-кітап оқитын өңір жобасы  аясында "Ой шебері" зияткерлік ойынына қатысты.
06
May
2025
"Амангелді атындағы орта мектебі" оқушылары Әулиеата-кітап оқитын
⚜️Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік  🔰Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің "Амангелді атындағы орта мектебі" КММ  🔹2025 жылы Әулиеата-кітап оқитын өңір жобасы  аясында "Ой шебері" зияткерлік ойынына; Сарбашева Феруза 9 А, Жолшыбек Арайлым 9 Ә, Амангелдіқызы Толғанай 8 Ә, Бекзатқызы Кәусар 8 Б қатысты.  🔹Ойынға 30 топ қатысты. 🔹Тапқырлық пен білімнің нағыз бәйгесінде жеңіске жеткен жас зияткерлерімізді шын жүректен құттықтаймыз! ✅Жауапты: Е.Сейділдаев 
2025 жылы 6 мамыр күні "Біз достықты сүйеміз!" тақырыбында салтанатты рәсім өткізілді.
06
May
2025
2025 жылы 6 мамыр күні "Біз достықты сүйеміз!" тақырыбында салтанатты
⚜️Бірлік және ынтымақ 🔰Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің "Амангелді атындағы орта мектебі" КММ  🔹2025 жылы 6 мамыр күні "Біз достықты сүйеміз!" тақырыбында салтанатты рәсім өткізілді.  🔹Мақсаты: Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық сезім, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру. 🔹Салтанатты рәсімге қамқоршылық кеңесінің мүшелері:
Жамбыл АПБ-ның ЖПҚБ ЮПТ аға УПИ полиция Mayоры Н. Кулшымбаев  түсіндірме жұмысын жүргізді.
05
May
2025
Жамбыл АПБ-ның ЖПҚБ ЮПТ аға УПИ полиция Mayоры Н. Кулшымбаев
Schoolchildren қауіпсіз қоғам ұғымын таныстыру, қоғамдық тәртіп пен заңның маңызын түсіндіру, әр азаматтың қауіпсіз қоғам құрудағы рөлін түсіндіру мақсатында Жамбыл АПБ-ның ЖПҚБ ЮПТ аға УПИ полиция Mayоры Н. Кулшымбаев  түсіндірме жұмысын жүргізді.
Назад 1 2 Вперед